Tuesday, May 17, 2011

kawan,sahabat,bff........

ape ertinya kawan,sahabat???kawan adalah org luar dari keluarga kite yang menjadi teman kite untuk bercerita,berkongsi rasa,perasaan...tapi adekah kite boleh anggap kawan kalau orang yang kite rase kawan tu suke berkias2,suke bercerita ape yg kite cerita kat dia kat org lain....sume nk mengadu kat org lain..kawan ker tu....

sbnarnye aku da lme rase menyampah kat somebody nih....tp disebabkan name dia kawan,aku pendam jek...aku pon da kurang nk bercerita pape kat dia...dia nih bnyk rase jeles..kalau aku rapat dgn org lain,mule lah dia sakit ati,tp kalau dia bkawan ngan org lain bercerita ngan org lain aku sikit pon tak kesah..tak kire la nk kawan ngan ape pon....dia mcm jelesss sgt2 lau aku rapat ngan org lain...dia nk aku kawan ngan dia sorg jek...pastu suke terasa...aku ni jenis ckp lepas..sikit2 nk berkias dlm FB...WTF mcm tuh...tak puas ati ckp jer la.. tak payah nk jaja cerita dlm FB pastu publish kat sume org...bgtau kat sume org yg ko tu terasa sgt ngan kawan...pigidah...anyway aku maafkan lagi dia dengan alasan keadaan dia mcm tu buat perasaan dia tak tentu...
aku da penat la layan karenah org mcm tu..tak tau nk luahkan kat sape..aku rase sume org da tak boleh dipercayai....bile aku cerita jek nti kat seorg...pasti pastu ade yang menyampai...menyampai..dan trus menyampai.....bencinye aku...

pas ni kne berhati2 memilih kawan, berhati2 nk bercerita..,kdg2 org  tu pon blom tentu baiknyer...depan kite jer baik..senyum gurau2...tp bile da belakang macam ape muslihat jahatnyer...ade jer nk menjatuhkan kawan..sanggup plak mengata kawan sendri...tak per la...cepat2 la ko pegi..rase mnyampah pulak la aku...

peerrrghh..puas ati dapat meluah kat sini...biarlah klu terbaca pon..hopely dia sedar sikit dia tu sape... pasni teruskan berkias yer wahai ******..

ssh nk cri sahabat sejati skang...
okey bye2.,..maghrib da nk dekat nk g ready utk solat dlu..tenangkan hati ,redakan kemarahan..yuk solat....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...