Saturday, May 28, 2011

kelas dah bermulaaa......

hari nih,kelas ku dah bermula...mula lah idup sbg student kat kolej Saito..kolej kerjasama dengan PDRM...rmai gak la polis2 yang sambung blajo..so aku pon tak terkecuali nk la menyambung pelajaran sbb aku nk pandai gak..ngeeee....bkn sbb nk bersaing,tp nk menambahkan ilmu di dada...ner tau lepas dapat dip.aku nk sambung ijazah lak...ceeewaaahh..hajat bkn main tinggi lagi..hehhehe...tapi tak salah kan nk berangan2...

tp adesss....blajo dlm bahasa inggeris..da la inggeris aku tunggang langgang..hahhaaa...broken english laa..ataupon omputih kampung...hahhahahahah...sadis jek...

fuusss..nk tido dah..kelas sabtu ahad derrr...hik....hik...kang bngun lambat...sok kul 9 da kne ade lam kelas..jgn aku tido lam kelas udah lerrr..hahahhahahah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...