Thursday, November 27, 2008

peristiwa yg tak dapat dilupakan

hmm..ni nak cerita ni,nak tu mase 20.11.2008 mlm tu,aku nak balik kg kat terengganu,nak dijadikan cerita berlaku lah kemalangan kecil antara kereta yg dinaiki aku ni eksident....punyela debar jantung ni tak tau nak cakap...nasib baik la tak de pape...cume lebam kat lutut je....cancel nak balik kg malam tu...trus blik naik bas keesokan harinye.....
aku blik tganu sbb adik ipar aku nak kawin,kne la balik lg pun husband aku org penting majlis tu,so,nak tak nak kene blik gak,ikutkan hati da tawar hati dah nak balik kg...fobia la katakan.....
erm..tu je la peristiwanya,bkn pe, sj nak kongsi,sbb slama nin,ni la kali pertama aku eksident....huhuhuhu....mmg ptut pun aku pucat lesi mase tu....

ok lah..tu je nak citer...next time i wrote lagi..tata... nak blik dah...muahhhhhhhhhhhhhhhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.