Monday, May 21, 2012

dapat boss baru.............

Assalamualaikum peepsss....

hari ni kite dapat boss baru kat opis... hurmm..boss lame kite da naik pangkat..da kne tukar dah..sian boss lame kite kan.,.. tp hari ni kite dapat boss baru..yang langsung tak same dengan boss lama..bezanya bagai langit dan bumi...

first day lapor diri boss baru da menghilangkan diri...tinggalkan kje ke atas kami semua..siann assistant boss...sume kje masuk kat dia...kite sbagai org bawahan sgt2 la tak puas ati...patutnye boss baru kne la blajar bnda2 baru..bukannye wat2 pandai...siap bole kluar g tugas lain...sabo je la kan..

kite tak tau la ape yang akan berlaku seterusnya selepas hari ini...esok..lusa...tak tau la nk jadik ape nanti.. serabut sangat...apesal la boss baru tu blagak pandai sangat...dia tau ker sume kje2 nih?? ngan boss lame pon dia kurang ckit..hurmm...ssh la cmtuh...sbb yg sshnye nanti kite dan kwn2 yg lain...boss besar pulak????hurmmm lalang yg ditiup angin la kot...ssh btul boss besar tuh...abaikan dia lah..

suasana sekarang ni buat kite sangat2 malas nk g kje..tak tau la ape kemalasan yang melanda kat dalam pale nih..mmg xsuke nk pegi kje..rase cm nk cuti jer...smpaikan rase nak benti kje pon ader..hahahhha....

ok lah..kite nak abiskan sikit kje yang kite bawak balik nih...malas nk tggu lme2 kat opis..serabut..

daaaaa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.