Monday, July 18, 2016

SALAM AIDILFITRI 2016

Assalamualaikum awak-awak semua...

masih dalam mood raya lagi tak??? raya kan sebulan...hihihihi...errrr...puasa?? xckup sebulan?? OMG!!! klu perempuan dimaafkan kerana mmg ade waktu2 khasnye dikecualikan..yg lelaki nih> amboiii...biase dia tuh...ape alasan xpose? hahaha..tak pe lah...selagi dibulan syawal...selgi tu lah kite beraya.....

Uols beraya kat mane tahun ni? kite xberaya kat opis dlu tahun ni..pastu tengahari raya baru gerak balik kg... Boss suh beraya kt opis dlu baru boleh balik kg...huhuuhuhuhu

disebabkan tu lah tahun ni tak de album raya satu famly...album ade tp album campur-campur...kikikikiki...anak2 bgambo ngn tok nenek diorg kami berdua gmbo dlm kete..pon boleh kann.. anak-anak da pos balik kg dulu...mak ayahnye tggl lg di KL yg penuh pancaroba ni

jom layan gegambo raye kami..


ni baru sampai dari KL trus mik gmbo..sbb yg beso je masih lengkap berbaju...yg kecik sume da bogel ngn baju biase

nmpk tak... baby baru dlm empayar Mad Noor

Inilah gambo famly raye...tp kite ngn en hasben xder...anak2 aje ade....uwwwaaaaaaa....



kami dari kejauhan....OTW nak balik kg... sampai kg dah petang...

seronok diorang sedondon

ni ler sebabnye xleh balik kg lagi... beraya ngan boss dulu

peace yooo....pagi2 hensem n comel...da ptg sume mcm belacan dah...

nk ckp ape pasal gmbo ni??? hahahahhaha
ni kasual ckit dressing...ala2 kepop...

  Okey lah...SELAMAT HARI RAYA untuk anda semua..... ok bai...  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.