Sunday, October 23, 2011

bola..bola..bola...

salam peepsss....




sbnarnye lme dah nk upload gmbo mse aku tgk semi final 1 ganu lwn selangor nih mse kat stadium shah alam hari tuh...hihihi...tp disebabkan line yg lembab ya amat,so usaha utk mengupload agak payah sikit...hari ni nmpk cm ok skit kn s,o aku try la upload gmbo mse aku ngn mr hubby pegi tgk bola ari tuh..


mr hubby bwk kwn dia skali yg mmg fanatik ngn team terengganu (actually my hubby from ganu)..so mmg excited tahap gaban dok kt stadium..lg sorg bwk bdk sesat...hahahahha..kami panggil dia bdak sesat sbb suke sgt buat bising..almaklum la..org kedah..dok nyibuk gak...hahhahah..ok gak penyeri...


aku??hihihihi...mmg best tgk bola..tp yg tak bestnye aku tak rase puas...mmg best waktu bersorak ,tp yg tak bestnye waktu dah gol...sbb...sebabnye adelah aku tak pat tgk ulang tayang gol tuh...
wakakakakka...pelik ker?tu la yg aku tak puas sgt tgk kat stadium...tak de ulang tayang...skrin punye la beso,tp ulang tayang tak tunjuk..malas ya amat la aku lau cenggitu..hihihihhi...


so,ganu bjaya melangkah ke peringkat akhir piala malaysia menentang negeri sembilan.. wat kat stadium shah alam pulak tuh...cnfirm2 laki aku pegi..hahhahah..almaklumla..fanatik ganu ler katekan...lau boleh nk jadik ultras ganu...kikikiki


ok lah..enjoy da pics....


oiitt..jelir2 lidah lak....isk....isk..hahahaha

yg ni nme hafiz..yg gelap2 sikit tu nme ali...kje makan kuaci jer.....

yg ni name akim....pon tak tau ape nih..org sarawak...dtg just sokong joseph kalang jer..ahahahha

oit..wat npe tuh???

tgh syok kontrol ayu..muncul lak gaban kt blakang..cis..potong...hahahhahahaha

bleber ape dok au...hhahahhaha


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.