Friday, October 14, 2011

memalukan sangat2...tak professional langsung..

salam.....


nak cerita pon aku pikir 4,5 kali dlu..sbb pe..lau start nk menulis jer,air mata nih pasti mengalir...


pertama kali dalam hidup aku dimalukan depan semua rakan sekerja...


tanggal 12.10.2011.....bermulanya....


sumenye disebab kan salah faham..tp disebabkan sakit hati seorang boss berpangkat besar,dia telah bertindak memalukan aku depan org ramai tanpa meminta penjelasan dari aku dulu...


hurm...masalah boss sekarang sbb dia da lme pendam perasaan marah dekat kami semua..dia sangat2 marah dekat bahagian kami sbb dia rase kami semua tak hormat dia...sbb tu stiap tingkah laku kami dia rase seolah2 memperli dia...


padahal aku tak bermaksud ape2 pon waktu kejadian tuh...


tetiba boss yang emosi lebih..puncanya pg tuh dia kne marah dgn boss yang lebih besar...sudahnye...kami yg bawah jadi mangsa....nasib badan lah....


habis semua benda diungkitnye...semuanya keburukan....tak de satu pon kebaikan yg dia sebut...padahal selama ni aku rase dia lebih kenal kami semua mcm ner..yer


yer lah..dia kan boss...boss is always right kn...terima jer la walaupon hati aku ni sakit yg teramat sgt...hancur luluh...sangat2 sampai hati dia buat aku mcm nih...


ehtahlah,yg pasti bahagian kami seolah2 dipulaukan oleh yg lain...xper lah..sabarlah wahai hati...sesungguhnye sabar itu separuh dari iman...


menangis da puas menangis dah,smpi husband kat umah pon da pening tgk aku menangis dan menangis sejak kejadian tuh...risau sgt dia...sory syg,buat abg risau...sbnarnye da tak tertanggung dah jiwa lara ni dgn sume yg blaku....kegembiraan kami di pejabat di salah anggap...


selepas ni,tak de la aku nk gelak2 sakan lagi kat opis...biarla kami pendam segala apa yg terbuku di hati..hurmmm..


okey lah..aku pon da nangis2 da mse tulis nih...mmg tak leh tahan da air mata ni dari keluar..


byee...daaaa....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.