Saturday, October 1, 2011

tension.....

tensionnyer..exam da nak dekat tp satu ape pon tak masuk dalam kepala aku nih...nk menghafal apetah lagi..sumenye tak masuk..mcm mane la diorg tu boleh study ,boleh menghafal sume subjek...serius aku ckp,mmg aku tak boleh bwk...dgn beban kje kat opis..pikirkan anak lagi...lau anak aku ade lg la aku tak boleh nk membaca..dok layan dia jer...bile dia takde..mula la rindu kat dia..mula la asyik nk telifon jer dia...

so>????cmne lg aku nk study..sbb tu la aku berserah jer...lulus..lulus la..klu kandas,aku rase aku nk berhenti la belajar...mmg da nasib otak beku..xleh nk masuk ape2 dah...klu belajar pon ,mmg xleh masuk kpala...biar lah laki aku sorg jer yg blajar..lg pon bkn aku nk sgt blajar...ni pon ikut suami...

mmg aku ckp btul..klu kandas..good bye schooll....

okey lah...skang ni,jam nih,aku sangat2 serabut dan tension...rindu kat anak lagi..mikir kan laki yg asyik bergembira smpi xbalik2 lagi...smpi kan da teresak2 aku nangis sorg2...mmg rindu teramat dgn anak aku....dia sgt2 manja...xpuas langsung 3 hari bersama dia...ya Allah..cpt la sembuh anakku...biar la dia berjalan...biar dia tak jauh dari aku....sayang sgt...

okey lah...chowww.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.