Thursday, January 12, 2012

boleh panggil kawan ke cmtuh...

salam peeps.....


actually sangat malas nk tulis..tp biase la aksi menyampah ni mne boleh abis..hihhiiih...hurmm..saje nk bincangkan isu kawan mngata kawan....boleh panggil kawan ker klu depan kite baik macam ape,blakg kite mngata kite sendiri..siap tulis2 kat fb lagi...nk2 kalau kite tak layan dia..bkn main lg dia mngata kite...lepas tuh pulak..klu kite bercerita tentang seseorang kat dia,wahhh..bkn main lagi dia pi mgadu..nk tunjuk baik kot...elok la..melaga23kan org..tak sedo ko pon mngata skali....


so...org mcm tu boleh panggil kawan ker???rasenye panggil katun pon elok kan...klu dia mnyampah kat kite boleh plak publish mcm2...tp klu kite publish tau pulak dia mnyampah bace...ahaks..sy lg mnyampah bace status awk..sbb tu sy da tak bce status dia lg dah..sudah di hide..hahahhahahahhaha....


apepon..berhati2 la dgn org yg mcm ni...baik2 pon blakg kite dia mngata balik...sbb da perangai dia mcm tuh kan...bawak2 la bertaubat..xpayah la nk mnyampah sgt dgn ape yg org buat,sbb tak smestinya dia buat tu smua org suka...


hurm...sbb kite da tkena,so kite xmo la lbh2 dgn dia....tobat mak nk cite bebanyak..kang dia mngadu ooo..bhye..sbb dia nk tarik perhatian..dia nk jadi paling best,paling educated kot...hahahahahaah


kesiannye org mcm nih..hhahaha..layan jer la..tp sory la lau tersa diri tu sekadar di pinggiran..lalalalalala..


okey la peepss...stop cni dlu lah..nk kmas umah jap..hahahah..bese la...siang bekerja,mlm jadik suri rumah....


daaaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.