Thursday, January 19, 2012

hurmmm...boleh ke nk maafkan???

salam peepss...


ngat lagi tragedi oktober kite thn lepas...kisah yg tragis...tp skang mungkin ade yg dah lupe...atau pon ade yg masih ingat lagi sikit2...kite???of kos la ingat...ngat snang2 nk lupe..oh pelisss....xkn ku lupe ok...


tp si pencipta tragedi tuh mcm nk berbaik jer ngan kami sumer??apsal ek??propa ker ape??atau dia nk bukak buku baru???apepon,kite ttp xleh nk maafkan,walaupon diluar kite dah boleh gelak2 sesamer...


sbb per???sebabnyer dia dah memecahkan tembok kepercayaan didlm hati kite...bkn stakat retak...pecah berderai trus...smpi kan serpihannye berterabur...tu yg tak dpt dicantum smula...so..walaupon luaran kite tpaksa hipokrit..tp dlm hati..mintak maaf yer org berkenaan,kite xdpt nk maafkan...


ntah la...sjak dari hari tuh...hilang segala kepercayaan kite kat "mereka2" itu..smpai hati kn mereka semua...xper la...doa org yg teraniaya ni selalunya makbul...dan dapat dilihat la...tuhan mmg bayar cash...
seorg demi seorg da nmpk terkena balasannya...bkn nk bersorak gembira, tp satu peringatan kat diri sendiri iaitu sentiasa beringat...jgn letak kepercayaan kpd org 100%..gurauan ade hadnye...biar la berpada2 asalkan kite tak sakit hati....


okey la peeps...kurang la terbuku kt hati nih....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.