Friday, January 6, 2012

kerja...

hari ni mcm biasa ke bukit aman lagi...hari2 ke bukit aman...rase aman pulak..hahha...rase aman bile tak masuk opis..bole la menghindarkan diri dari terlihat org2 yg tak ingin dilihat...bnyk masalah yg hilang walaupon kje blambak...sbb kat sane tak tension...klu kat opiss tensionnyee....tp nk wat cmne da nmenye opis kite..nk tak nk kite kne la bokojo sekueknyo...


hari ni jalan jem lak mse pegi ngn blik..agaknye sbb ari jmaat kot..bnyk kete kt highway...hurmm..hari ahad ni kne g lagi bukit aman..siapkan sikit2 kje yg bnyk tuh..bkn per..kje bnyk klu tak buat btul2 akan jadik btambah bnyk la nanti...so,spaya kje tak jadik bnyk berulang2 kali kne la buat btul2....lgpon incas kitorg ok..hahahahah....umpan ngan choki2..senyap la dia...mmg tak bgerak kmane2 la...hahhahahha....


kak zah,zura mmg pkerja yg sgt2 bagus...tak pon diorg malas nk buat kje...kite jek kekadang malas sikit....hahhaha...tp komitmen kje kne buat yg terbaekk....


okey lah..nanti kite cite lagi...xbnyk bnde yg menyakitkan hati blaku...klu tak asyik nk marah org jer...hihihiih...lau marah yg dulu2 pon biarkan jer la..lantak dia la kan...


see you next post okeh...daaaaa....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.