Saturday, September 24, 2011

facial..

wahaha..lepas kelas ptg td..aku ngn member cik mages pegi la buat facial...sbnarnye,kitorg da plan dari mnggu lepas lagi nk buat facial nih..huhuhuuh...bile dapat buat..punye la suke...murah kan...sbb masih lagi dlm bulan promosi pembukaan salon tuh...


ok la dia punyer facial..tp mcm soft sgt..dia picit kuarkan sel2 mati pon tak bnyk..yg bnyk asyik pki masker jer tak sudah2...lepas satu mask,mask lain pulak...hahahhaha...


yg paling kitorg tak boleh blah adelah mse buat threading...memula kite tak paham ape kebende threading tuh..main ok2 jer...rupenye kne buat kening...ok la..ku bayang kan cukur jer kot pki pisau cukur...


tp sangkaan ku ternyata ,meleset..rupenye dia cabut pki benang jer...'BENANG'?? yezzz...gune benang jer dia cbut bulu kening kami..perit gile babas..pasni xmo buat dah...hahaha..biar la facial jer..ptutu la nme threading...sempena thread iaitu benang...hahahhah...aduiyaiii.... kat bwh ni la hasil kening baru aku...hahhahah....


ni la kening aku pas da buat threading tuh...hahhahahahha..nipiss knn...lalallalalala...tp sakittt..peritt...

zoom in dari dekat...cbe tgk bebetul..kesan merahnyer masih ader...adesss.....ptut la perit lagi...huhuhuhhuhuhuhu

ni sebelum di threading laaa....hahahahah....tebal la siket..hihihihihihi....

ok lah...nk sapu mnyak baby kat kening jap..perit lagi nih..hadooii..byee uolsss...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.