Friday, June 13, 2014

ngomelan pertama ditahun 2014

assalamualaikum sahabat kite semua......

uiyoooo.....kire mcm da hampir setahun blog kite ni membisu, sunyi sepi kan...fusss....ni semua sibuk ngan media sosial lain ar ni...sian blog kite habuk2 dah....lme xbukak uolsss...

bru ni kite bukak sbb ade notifikacion org anto komen...rupenye da dekat setahun komen tu tak berbace...hhahhahahahahahaha..sory ler awak oiii....sian blog kite ni...org lain singgah, tuan tanah xmenjenguk pon....habis berlalang2, berbusut2 dah....sib baik xjadik cm villa nabila....ade penghuni lain...fuuussss semangat

sebenornye bkn pe, kite ni lme da xupload gmbo lm lappy...sejak lappy ku diserbis setahun lalu, xde daah ku hapload gambo dlm ni....gmbo terkini dan terbaru sumenye ade dlm sematpon iolsss...

almaklomlerr...teknologi udah canggih...sooo...kamera da mcm xde fungsi sbb henpon pon kamera dia bkn main lg smpi 40 megapiksel pon ade kannnn....jadiknye fungsi kamera da betuko ke henpon...

sbb tu lah makcik ni xmenengok belog comey lotey ni....budak kat heading aatas tu pon da umo 5 thn dah...siaap ade adik lg..sorg je la adiknye...hahahhahahha....

ok lah..nanti kite hapdate lagi ek... tgh carik apps yg sesuai utk didonlod lm henpon supaye snang nk update belog ni....

ok uolssss....jumpe lg yek...

assalamualaikummm....

ni bby baruuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.