Tuesday, July 12, 2011

mood down...

sehari dua nih..mood aku down sgt.... ntah la...hati ni rase sedihhh sgt...nk menangis pon tak tau nk nangis kat sape....nk luah pon xde sape tmpt nk meluah...mak ayah kn tak der,so sensorg jer la...nk luah kat anak ,anak kecik lagi..pe yg dia paham...

dengar org lain ceria,seronok...aku tumpang jer la seronok...dlm hati???xde sape yg tau...buat2 la hepy...
tp dlm hati,aku malu ngan kengkawan...malu dengan diri sendiri...knape la nasib aku tak sebahagia nasib orang lain....

besday aku???ape yg aku dapat????mmg bnyk ucapan dari kawan2...tu la hadiah yang paling berharga pada aku...dari seorg suami??? ucapan jugak...tu pon suruh ucap...klu tak suruh tak de nyer nk ucap...siap tnye lagi...hari ni besday awk ker??? tu yg sedih giler..sepotong kek pon tak de..apetah lagi sekotak hadiah...lg la tak der....bk mengharap..tp aku nk gak jadik mcm org lain... suami org lain semestinye celebrate besday isteri dia...

kadang2 aku cemburu dgn member opis...ape dia mintak kat husband dia semua dapat...hadiah besday??lagi la..dpt kereta..dpt ipad...mmg dia kalangan org berada...sbb tu standart hadiah dia mcm tuh...tp aku???walaupon hidup sederhana,tp skurg2nye aku nk gak hadiah..bkn nk yg besar,ckup la yg kecik jer...tp??ape ade...satu habuk pon takder...

mungkin ni la nasib aku...suami tak menghargai aku ni sape...nk ckp ape lagi..sudah suratan takdir...skang nih aku wat biase2 jer la...terima jer la hakikat..yg suami aku xberapa nk ambik ati aku sgt... Tuhan nk jadikan aku lebih tabah lagi untuk menempuh mase depan....aku redha...dan aku harus bezakan diri aku ngan kawan2 yang lain...yg aku tak setaraf dgn mereka semua...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.