Monday, November 21, 2011

knape perlu ada hasad dengki???

ape la nasib dibenci org..ape yang kite buat semuanya diperhatikan...padahal tak de buat salah pun...skali buat salah smpi bile2 la kne cop kite ni org salah....sudah nasib badan....masih ade yang tak puas ati...sudah2 la tuh...

malas nk cerita bnyk2 sbb skang nih org2 yg dikenal sudah mula membaca blog aku nih,..kekadang spy pon ader...cume nk bgtau..rezeki lau Tuhan nk bagi dia akan bagi..tak kire la care apepon yg org tu buat utk menyekat rezeki seseorg,klu Tuhan da ckp dia nk bg,cnfirm org tu buat cmne pon xkn jadi...so jgn la berniat nk sekat2 rezeki org...kite ni tak de kuasa nk buat semua tuh...

kite ni sekadar membuat perancangan jer...klu tak jadi tu xla...xpayah la bersungguh nk jatuhkan org...manis mulut kat depan,di belakang mulut lebih tajam dari pedang....sampai bile nk ade perasaan hasad dengki tuh??? jangan sampai satu hari nanti Tuhan balas balik..satu ape pon ko tak dapat nanti...lg kesian kan...

bab memerhati mmg no satu..ape2 yang tak betul pon perhati kami dulu....saje jer buat lakonan opera yg kurang menjadi tu..utk ape...kesian tgk..tak de sape nk layan...sbbnye??? da tau dah perangai tuh..knal sgt dah...

hurm..da pndai nk pangkah2 org ek...klu pilihanraya boleh la pangkah2...tp 4 me..pangkah la selagi boleh ko pangkah..nk gak tgk smpi stakat mane nk memangkah..hurmmm....

okey lah..x larat la nk layan benda2 mcm nih...mungkin perasaan hasad dengki tuh mendalam sgt kot..tu yg sentiasa tak puas hati...

haiii.....sabarlah wahai hati..sesungguhnya Tuhan lebih mengetahui....

okey peeps...jgn ade PHD ni okey...tkut kelak makan diri....daaaaa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.