Tuesday, November 29, 2011

luahan hati binatang..~~kalau la aku boleh berkata2~~..hikhikhik

Sedap-sedap jer korang kata BODOH MCM LEMBU ye ?!! ingat aku sekor je ke yang bodoh tak sekolah ? Tu banyak jer binatang lain tak pergi sekolah apsal tak kata bodoh cm kambing ker ayam ker cm gajah ker.....




Ikut suka aku la nak makan anak aku, aku lapar!!! Yang dorang kecoh-kecoh HARUAN MAKAN ANAK nie apahal ? kutuk-kutuk aku pun harga aku berapa dah sekilo, mahal kan .. kan ... kan ..  




Kenapa lak babitkan nama aku nie ? APASAL MACAM KERA KENA BELACAN ? Aku bukan makan sambal belacan pun~ tak glamer langsung la ! Letak la MACAM KERA KENA MANIS GULA kee... manis sikit!  




Aku tak mandi pun tetap ada harga beb?? Eleh... kata aku tak mandi..MALAS MANDI MCM KAMBING... tu ayam,arnab lembu tu pun bukannya mandi pun, apasal aku jer yang jadi bahan persamaan, Ini tak ADIL




Elehhhh... apa hal jadikan aku perbandingkan lak nie...?? MULUT BISING MACAM MURAI TERCABUT EKOR... .Tu pompuan-pompuan tu lagi la... mulut dorang lagi bising kalau membebel..  




Serius x faham kenapa orang selalu mencarut guna nama aku?? apa salah akuuuu..??? walaupun aku haram untuk dimakan oleh umat Islam, takkan la sampai nama aku pun korang guna buat bahan mencarut! betul2 x adil neh! (luahan hati si khinzir...)  


cmtu la luahan2 hati haiwan2 yg slalu kite bandingkan..hahahha..lau dia pndai ckp agak2 brani tak kite bandingkan dia dgn bnda2 yg buruk??haahahhaahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.