Sunday, September 18, 2011

kemalasan...

aduhh...esok da isnin ker???malasnye kite nk pegi keje.....nk kne buat kje yg bos jahat tu suh buat...nyampah laa...da tau cite dia trus jadik bad mood nk buat kje yg dia suh..bnci lah....

aku lebeh suke dok umah lepak2 walaupon xde kje nk buat...hahhahahah..best kan...lebeh suke g kelas...sbb malas nk pikir tentang kje..bosan sgt2...kje yg bukan kje kite tp kne paksa buat mcm kje tu keje hakiki kite...sakit x ati??menyampah tak rase???aku mmg fed up la nk buat kje ,pas tu bile da buat kne mengata..ape ko  bagus sgt nk buat??ko terer sgt nk buat???kekadang rase cm malas nk buat kje tuh..nk buat xtau jer..boleh gitu??lantak la bkn kje aku btul pon...hahahhaah...(slalu pikir jahat kn)...tp disebabkan ikut kate boss...buat la...walaupon bos jahat...boss jahat..boss jahat..boss jahat..eeiii...

cmner tah nk menempuh hari esok...hadoii..nk tgk muke dia yg berlagak tuh,bajet cm bagus jer..tp rmai yg kate dia bkn tau buat kje pon..cm hampeh jer..huh..

okies lah...tunggu lah hari besok cmner...lau tak mampu buat sendiri,cri la mne2 org suh tolong buat...lau tak pon buat sendiri...lmbt anto pon lmbt la...peduli ape aku...yg kne marah ko...aku just sakit ati jew tgk muke ko...hehehheheh..

k..adiosss......



 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.