Monday, September 12, 2011

khasiat air mani lelaki untuk wanita


Rasanya bukan aku seorang saja yang bertanya diri sendiri 
kenapa orang lelaki bila dia dah berkahwin perutnya akan 
buncit. Selalu juga aku dengar orang cakap macam ni, 
“Sekarang ni kurus. Dah kawen nanti mesti gemuk.” Walaupun 
istilah gemuk dan buncit itu tak sama, tapi dalam konteks ini 
ianya membawa maksud yang serupa, iaitu perut naik.
 Tapi…kenapa ye? 


Persoalan itu terjawab akhirnya selepas aku baca satu artikel 
dalam Majalah Maskulin edisi Ogos 2009 baru² ni. Jadi rasanya
 elok juga berkongsi dengan rakan² info pasal ni. Artikel yang 
anda akan baca nanti mungkin ada yang mencelarukan perasaan. Mungkin rangsangan dirinya sedikit terganggu. Tapi ketahuilah, 
aku tiada niat untuk berkata lucah ke apa kat sini. Anggaplah 
ianya satu info yang patut diberi perhatian bagi anda yang 
bergelar lelaki terutamanya. Perempuan pun sama juga. 
Takkanlah suami nak isterinya slim anggun menawan tapi 
perut suaminya boroi ke depan sampai nak tengok kaki sendiri
pun tak nampak hehe. Sama²lah berusaha supaya dua² maintain 
slim dan bergaya.

Menurut artikel dalam kolum Info Seks majalah tersebut, lelaki 
yang dah berkahwin ni senang buncit disebabkan faktor 
kelamin sebenarnya. Orang perempuan pula perut buncit kerana
kena ‘buatan orang’ hehe. Gurau². Ok. Selalu juga kita dengar
 lelaki yang dah berkahwin ni perut buncit sebab ada orang 
jaga makan minum dia. Entahlah boleh diterima ke tak. Ianya 
sekadar agak² orang, bukannya fakta pun. Ini faktanya yang 
perlu kita tahu.

Kita sambung lagi.

Kebuncitan lelaki ini berlaku apabila cecair daripada isteri 
yang mengalir masuk melalui zakar semasa hubungan kelamin 
akan membuatkan perubahan hormon dalaman dan sekaligus 
akan mudah membuatkan perut menjadi buncit. Faktor itu 
juga menyebabkan zakar lelaki yang berkahwin akan 
lebih mengembang dan besar berbanding lelaki bujang. 
Ooo…

Namun jika hubungan kelamin tidak dilakukan dalam tempoh 
yang lama, perut mereka akan kembali kendur dan zakar pula 
akan mula mengecut. Selalunya berlaku kepada lelaki yang 
dah bercerai, mereka yang dah lama menduda atau selalu 
sibuk dengan kerja sampaikan tuntutan nafkah batin diabaikan. Kasihan ‘dia’.

Khasiat Air Mani untuk Wanita

Ada khasiat rupanya. Kepada wanita yang sudah berkahwin, 
dikatakan akan mempunyai kulit yang lebih lembut dan 
mempunyai mood yang lebih baik. Kulit isteri lembut 
hasil daripada pancutan sperma suami yang mengandungi
banyak protein dan berkhasiat. Air mani yang dipancut ke dalam
rahim isteri bukan sekadar boleh mendatangkan zuriat, ia juga
akan bersatu dengan darah dan segala kebaikan air mani suami
akan diserap ke dalam tubuh isteri.

Ooo patutlah wanita yang dah berkahwin ni nampak lebih gebu. 
Tapi rasanya awal² kahwin je kot. Dah beranak 3, mulalah 
kulit berlipat². Kena sama² pandai jaga badan lepas kahwin, ok?

Khasiat lain sperma untuk wanita:
  1. Rambut isteri semakin hitam dan berkilat.
  2. Mengurangkan jerawat.
  3. Campuran sperma dalam tubuh isteri akan menghasilkan berjuta² hormon yang membuatkan wanita lebih ceria dan gembira.
Edah dan Air Mani

Dalam Islam, tempoh edah diberi kepada isteri yang baru 
bercerai adalah untuk menghilangkan air mani bekas suami 
yang masih berada dalam tubuh badan isteri, supaya tak berlaku percampuran air mani jika wanita itu terus melakukan hubungan 
seks dengan suami baru.

Ada logiknya juga. Setiap hukum dan ketentuan dalam Islam 
mesti mempunyai sebab yang tertentu sama ada kita tahu atau 
tidak. Tak perlulah buah tafsiran atau tohmahan terhadap 
agama sendiri hingga terjadinya murtad. Kajilah dulu kalau 
boleh. Memang diyakini Islam itu benar.

Itulah saja info yang baru aku dapat. Lelaki buncit lepas 
kahwin ni kadang² orang cakap sebab hati senang. Mungkin 
satu faktor lagi kot yang menyumbang.

sumber dari : kesihatandanseks.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.