Tuesday, September 13, 2011

pilih kasih..

hyee peeps...hari ni aku geram sgt...mmg bengkak la rase hati nih..tp disebabkan aku ni masih lagi ade kekuatan untuk bersabar..aku sabar jerr......sabar kan separuh dari iman...

cite cmnih..ade peg aku suh aku wat kje..memula dia suh jer aku kumpul menatang tuh..aku punye la baik..kumpul sume2 tuh...nk dijadikan cite smlm aku operasi..xdtg..dia bg kje tu kt  member aku lak ...member aku tnye aku, knape ambik??aku ckp xkn nk tolak...nanti ape pulak dia ckp..peg. da bg arahan aku ikut jer...

alkisahnye kje tu sbnarnye org lain buat..org tu dok bersenang lenang gelak2...yg sshnye kami...peg aku tu pulak bile time aku bkn main lagi blagak besooo sgt..marah2..tnye pon tengking2 jer...tp bile time org tuh,bkn main lembut lagi ckp..slow2 ,siap bg kate2 semangat lagi...ptuihh....

ade satu kje tu aku suh la 'org' tu taip..amboii bkn main marah lagi muke dia aku tgk..pandang2 aku..cm menjeling2....cm xpuas ati jer aku bebankan org tu ngn kje aku..padahal org tu yg spatutnye buat kje ko nih..siap back up lagi lak tuh....sakitnye jiwe aku...dia bleh kate..." org ni ade 5 kje urgent nk buat...mne satu nk kejar..."....b**i aku ckp...nsib baik la ko bos aku and ko lg tua dari aku ko ckp cmtuh..ape rajin sgt ke org tu buat kje smpi ko back up cmtuh..??dia cntik ker sbb tu ko ckp cmtuh??atau sbb dia status J****  M*** ....eii..mmg aku wat dosa free jer la siang td...sib baik dlm hati ..lau jadik cm member aku sorg lagi tuh..habis tang tu gak dia sembur.....bru ade akal...

nmpk sangat cm pilih kasih....aku bukan nk perhatian..tp aku nk kje same adil...ape bnde yg 5 kje urgent tuh??aku tak nmpk pon..bnyk lagi kje member aku..btimbun...dia???hurmm....tak habis2 gelak...boleh la jadik ksayangan peg.sbb kononnye pndai tunjuk simpati..haiiii..nyampahnye aku...harap muke nk tarik perhatian..tp hati ,wallahualam...

haishh..niat aku nk publish jer kat laman sosial..tp ..biarlah aku tulis kat diari maya aku nih..tak rmai sgt yg tgk..followers aku jer yg bce...luahan hati ni biar la dikongsi sedikit org sahaja...biasenye blogger jer yg paham blogger...

okeylah peepss...aku chow dlu lah..next  time kite sambung..choww...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...