Monday, September 19, 2011

thanks zana

ari ni sorg member aku da naik kje lepas bercuti 3 bulan 13 hari ,hehehhe..cuti bersalin daa...huhuhu..body solid molid tuh..dasattt...hahhaa....orgnye ialah siti rizana....

apepon sbnarnye nk ucap time kasih sbb bawak cup cake yg sangat sedap tuh..mmg giler la aku ngn kek2 nih..hahhaha...kek yg cute dan comel dan paling penting sgt best..almaklumla,aku kn pecinta kek..mne bdn tak kembang mcm kek...hahahhaha...


tgk tu..siap ade name kitorg sume lg...hihihihi....

and,harap dia suke ngn hadiah dari kami seopis..rantai leher untuk babynyer..huhuhu..walaupon xsberapa tp,ikhlas dari kami sume 
(walaupon kne paksa,sbb aku da tetapkan  setiap sorg kne bayo brape) hahahha..jahat kn aku...pedulik hape aku...3 bulan bg tempoh suh collect tak gerak2,so aku kne wat upacara paksa rela la...hahhahahah....

lastly selamat kembali bekerja..haii...bile la turn aku lak nk cuti 3 bulan kn...hehehehhe....hurm..thn depan kot...lalalalallala....teeettt...

okey peeeppsss.....byeee....

2 comments:

Cik Suheela said...

hehehe bestnya cupcake..sodapp tuuu..

Nurul Aina said...

kn...huhuhu..sedap..lg2 la isi dia coklat...besttt....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...