Saturday, March 12, 2011

cuti..cuti..cintaaaa

huhuhu..bestnyer dapat cuti..hehehhhe..jangan jeles...i cuti seminggu yer...kikikikiki...sbnarnye,aku cuti ni bukan cuti saje jer..aku cuti sbb nk buat rawatan hospital anak aku batrisya...kebetulan plak kan time ni cuti seklah...so kire mcm ambik kesempatan la kan bercuti bersama keluarga...

cuti kali ni aku ke terengganu ler,sbb appointment icha kat terengganu,tp yg tak bestnyer,time ni cuaca tak menentu,tsunami bru jek melanda negara jepun so scara tak langsung terengganu terkena tempiasnyer sbb same2 laut china selatan...uhukk...ombak pon besar...sepupu aku ckp ombak mmg kuat dan berbahaya...so..cuti ni jalan2 saje jer la....lalalalalalalalala...

ok lah..aku mengantuk sbnarnye nih..so,i going to sleep dlu lah yer..huarrrgghhh nantokk...
tata....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...