Wednesday, March 30, 2011

pendataan hrmis : hari kedua dan ketiga - part 2 & 3 .......

salamm....
hahhaha...smalam tak sempat nk update blog..smlm mmg agak keletihan ler...ltak kpala kat bntal jek trus lelap...so ari ni kite gabung cite utk 2 hari trus ek...

alaa...citenyer same jek,masih lagi di tingkat 25 bukit aman yg aman nih...hehehhehehhe..(ayat bodek + tak leh blah)..aku rase lah mcm tak sempat jek sesi pendataan HRMIS nih selama 4 hari,dah 3 hari satu daerah pon tak siap lagi..banyak benor salahnyer...pelik lah,mmg la stiap bulan ade yg bertukar,tp yg tak bertukar pon tetiba jadi bertukar..pelik tuh...kitorg nyer sifu kat bukit pon da pening,tp sib baik la dia budak yg gamble jek..tersengih2 cm kerang masin,tak pe la..tak pe la...tu yg jadik kont. selangor paling lmbt tuh....haish...

kali nih gmbo tak bnyk,sbb konsentrate gile nk buat HRMIS...so kite sharing mane yg ade jek la eh...hehehehehe
hahaah..mase nih bru aku enterframe...saje jek..time tgh bosan ngadap komputer....

makcik nih makannn jek....pantang ade makanan msti makaaaannn jek..(eh ni ayat utk sape??utk zura ker utk diri sendiri??konpius jap...ekekeekke)

apiz tgh menunjukkan cara2 nk buat tektonik....bjoget2 dia..isk..isk..isk..kje la wooii...hehehhehehhe



sape snap gmbo haku tak ready lagi nih...haishh....gemookk...errr...

bile mase lak dia bwk kembar nih??haish...

haik???yg ni pon ade kembar...ke hantu raye nih???..wooo patut la wat kje laju jek..rupenyer ade bwk pendamping...eeeiiiiuuu takooottt...keh2...(ni teknik edit smata2)...hahaah...
apepon,sok last day..hopely sumenyer ok lah..lau tak ok pon kami ok kan jek..heheehe,,,,kitorg ner pnah tensen pon kat cni..blasah jek...lalalalala...ok lah nanti sambung esok atau pon lusa lah yer...pastu kite sambung share entry2 berguna...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.