Monday, March 28, 2011

pendataan hrmis : hari pertama - part 1.......

       
        hari ni,hari pertama aku masuk group buat HRMIS kat bukit aman...ntah naper tetiba aku terlibat same dlm kes nih..haish,padahal aku nih bkn terer pon nk buat bnde haper ntah nih...tp disebabkan arahan aku menurut sahaja kata perintah yg diberi...(kang bnyk bunyik di kate melawan tokey laks..) ehehehehhehe.....
        apepon,kite kne belajo kn...memula tak tau lelame kang jadik la tau...walaupon aku ni la agak lembab siket..hahahha..yg lain cepat dan pantas...zupp..zapp...zass...jer da siap....yg haku dok terhegeh2 lagi tang tu...dok panggil sane,panggil sini..hahahhah..peduli haper aku..slagi aku tak ley buat slagi tuh la aku panggil org...kikikikikiki...tp diam2 slow2 aku leh la buat..(tu pon ambik mase lme gak la..) kat cni aku letak la gmbo2 hari pertama aku kat Bukit Aman tuh...hehehhe..check it out...tgk2 ler kot gmbo sape ader,tp mmg konfem la gmbo aku tak der..aku enterframe hari last nanti...hari first kne low profile sket..hikhikhik...
hah,ni la pakar2 HRMIS yang menjayakan sesi nih..fuss..respect la ngan diorg wat kje..cayalah brok..eh.bro..ehehehee 
ehem2...wat per tuh....nih pakar HRMIS ipk selangor...wuuuuu...

apsal hari ni muke dia nmpk jambu eh?????ni pon pakar gak..kire pakar bertauliah la ,sbb sijil HRMIS dia jek ade 4,5 kping...aku???sekerat pon tader...kire bangge per leh sesamer wat HRMIS walaupon dok tgk jek..jadi mandorr..

aiseh..tak bis lg enterframe mkcik 3 suku nih...almaklum la...bujang lagi..sesape minat sile tinggalkan komen yer...eceh...nk kne pelangkung...pantang offer...trus cari link comment..hahahhahha

time nih sistem tgh diupdate oleh pakar2 yg penyabar....fussss...

sib baik ade minum petang..lau tak mati kelaparan aku nk tunggu smpai umah...huuu..terharu...sob..sob...

ni tok guru kitorg...yg incas HRMIS kont. selangor...hebat giler dia nih..tader dia lumpuh sistem woo....ahahahhahahaha

alamakkk.....masalah haper nih...weng...weng.. : (  : p  pale otak gua...haish.....aaarrghh..mabok cenggini..ader jek masalah...hikhikhik..apepon kitorg biar jek tok guru kitorg yg settle bnda nih...kitorg mcm biase ssh cmner pon kitorg still senyooommm memanjang....cm gmbo senyoom diatas2 tuh..hehehhehehe..

okey lah...esok kite tunggu part 2 lak eh...bnyk lg nanti nk publish...ntah settle ker tak tak tau lah...hiiiii...ok lah...see u tomorrowww....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...