Tuesday, March 1, 2011

sampai hati...

salam....
dah 2 hari tak menulis kan..bkn ape,menyampah dengan line..lembab ya amat...almaklum lah..bnyk pki kan,so mmg dia jadik lmbat lah...hehehhehehh...
anyway,kamoo sumer pe cite bagus ker??camner geng2 faceblog???smakin ramai??huhhuhuhu...
dua hari ni nk cite pasal sakit hati aku nih kat org yg digelar kawan..of corse le sakit hati beb,mane taknyer dia boleh g makan dan tinggalkan kite sorg2...
nmpk cm bnde kecik jek kan,tp bg aku ianye besar ya amat..
camnih citer dia,aku kat opis ade geng makan,stiap kali waktu rehat kami msti makan same2 walaupun berlainan bahagian..alkisahnyer semalam,yg buat aku kecik hati sgt sbb dia boleh tinggalkan aku sorg2..tak pelawa lansung nk makan ker tak..ku pelik gak nape la dia tak ajak aku,sbbnye mungkin member sorg lagi ni cuti..so dia makan la ngan org lain...(sampai hatimu..)
tak pe lah,aku diam jek,walaupun lam hati ni gerammm jerk...time tu trus aku ngat bile geng bhgn aku bwk makanan,aku ttp turun g mkn ngan diorg smata2 tkut diorg mkn tak de geng...(ingat geng la katekan)
tp dia...hampehhh....aku sedih jerk.padahal da bkali2 akk kat bhgn aku tu ckp,wat pe kite risaukan org,org bkn peduli pon lau kite tak makan..btul kate akk tuh..mmg tepat la kene setepek kat muke aku...
hai...da nasib aku kan..nk buek cmno lagi..eden bersorah jek la ke takdir...cmnih la lau terlalu sygkan kawan,tp sbnarnye kawan tu haram sikitpon tak ingat kite..
tak per lah lau cmtuh..skang aku nk jadik keras ati,aku tak mo lagi lembut2..nyampah...
utk buktikan kemenyampahan aku,aku makan kat meja lain,tak same ngan dak yg tgglkan aku smlm..dia mkn ngan org lain..aku mkn ngan kawan baru..huhuhu..bkn ssh pon nk cri kawan..snang jek..ngan mulut becok yg aku ade nih,ngan sape2 jek aku leh join..huh..malas nk tegur dia tadi...aku wat slamber jek..
huh,akhirnye yg terbuku dah terluah...hih..lega siket..bru puas ati aku..
babay...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...