Friday, April 29, 2011

tranfer rawatan di HKL

hurm..tengok tajuk msti tertanya2 sape yg cakit kn...huhuhuhu...sbnarnye aku nk tranfer rawatan kaki anak aku kat HKL..tak larat dah buat kat Ganu...sbb pe jauh..kos tinggi nk ulang alik....hurmm...

sbnarnye yg aku cuti nk buat rawatan hari tuh tak jadik...dak kecik nih leh tak tido2 walaupon da diberi 2 dos ubat tido...mmg kebal..sume org ckp dia kebal...da la tak tido..boleh pulak membebel2 dalam mesin MRI tuh..haishh..bikin panasss jek..

last2 tido saje jek lam spital..3 hari 2 mlm tu da buat aku rimas..da la cuaca panas...keadaan sempit..anak aku lak klu da tido abis ngan aku2 dia blasah...nk bolot tmpt tido sorg2..tpaksa la tido kat krusi...huhuhuhu...sian aku....

cite pasal mek nih,kat spital dia la yang paling pot pet dan tersangat banyak mulut...kje nye pas bngun tido bebel..bebel..bebel...sepanjang mase..diam waktu tido ngan minum susu jek..hahhaha...layan jek la...menyanyi la,mengira la,menyebut A-Z la..sume la dia buat...paling best,sume org yg lalu lalang sume dia tegur...tak ley blah tol dak kecik nih...siap ade gaya lagi...rasenye sume org kat wad tu da menyinggah katil dak kecik nih...so,aku ngan sume org la berkenalan..kikikikiki...ade makcik tu ckp icha mmg lmbt berjalan sbb mulutnye laju..tu yg jalannyer lambat....

apepon aku bersyukur dan akan teruskan berusaha utk yg terbaik buat anak aku...tak kire la ape care skalipon aku ttp akan buat demi dia...insyaallah biarla brape tahun pon janji dia akan berjalan..tu yg aku harap sangat...umi sayang adik..adik kne usaha tau supaya cepat jalan..

tgk la gmbo2 mek kecik ni kat spital..mcm2 gaya...smpi org pon tak perasan dia sakit ape...hahhaaha..











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.