Monday, June 13, 2011

da mula sibukk....

fuhh lame gak la tak tulis kot..patut la berhabuk jek blog nih...hehehhehehe...ni bru nk update...bkn per sjak dua menjak ni sibuk la...malah semakin sibuk lagi,sbb exam da nak dekat,assignment da kne buat..fuhhh letih makcik...

minggu ni plak lagi la sibuk...minggu ni kne kawad kawalan kehormatan,isnin smpi khamis....blik2 da tentu letih....malas da nk ngadap blog...pale xley trima nk tlis ape2 nih..huhuhuhu..lau larat pon copy paste jek artikel2 yg boleh dikongsi..jumaat pulak operasi...fuhh padat gile jadual minggu nih....ngan kelas sabtu ahad tu dah kemestian...patut la mak mertua aku kebas dua2 anak aku,sbb dia tau msti aku ngan hubby tak larat nk layan 2 org minah yg sangat2 la aktif dirumah...ngeee~~~ thanks mama sbb memahami..tp bkn nk anto pon,sbb nk berubat anak kan..tu yg anto gak la minah tu balik kg..

anak aku plak yg kenit tuh da semakin kurus dok kat kg...siannyer dengo..minum susu pon tak nak..msti dia rindu nk kutis kuku tgn..huhuhuhuhu...sian anak umi..sabo yer syg...lau cpt jalan cpt la umi ambik adik yer...

okey lah...letih dah nk tulis..ngantuk pon ader nih...hihihihi....nk tdo da lps asar,tak elok plak...rehat jer la tgk tv...ok..daaa~~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.