Saturday, June 4, 2011

spend time together..

salaaammmm....
fuss...hari ni aku ngan my hubby g tgk movie kat tgv sunway...lme tak tgk wayang since kitorg kawin dulu..pergh...da 3 thn beb..huhuhuhu....ari ni dpt la g tgk wayang ngan hubby coz anak2 tak der kan...
da mcm zaman couple lak rase...
tp,dlm hati still ingat anak2..asal lalu kat kedai mainan jer,msti teringat icha,msti dia akan ckp..umi nak tu..nk tu...rindunye suara dia....
yg si kakak msti akn bersuara klu lalu dpn kedai yg jual aksesori kanak2 perempuan..(addicted to pink la katekan)...

td kitorg g tgk citer KARAK..filem arahan KRU tuh..not bad la...tp ending dia tuh aku tak bpe nk paham la samada si zura tu idop ke atau da mati..sbb repoter ckp masih ade satu lagi mayat yg tak ditemui,walhal dia ade kat org2 tuh sumer...haishh...buat aku nk mikir jek la KRU wat cite nih...
tp cite ni wat aku bnyk tutup mate la,sbb aku ni kan pnakut sikit...haahhahaa...
apepon,totally boleh dikategorikan seram klako gak la,time2 takot si jeff tu leh lagi wat lawak seposen..hahhahahha...org pon agak ramai la kat dlm panggung...kire boleh amik bajet la..

kire hari ni hari first day kami kuar tanpe anak kot...slalu aku gendong jek icha kemane2 pon..hahhah...

oklah..xtau nk kate aper la..so...stop takat cni jek la ek..hehehhe..

bajet comey kottt....



wahh..bersinarnye gigi diaa...hahahah iklan colgate


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...