Wednesday, June 1, 2011

rindu yang teramat.....

da 2 hari si kecik comel aku dok kat kampung..mak mertuaku bawak balik...huwaaaa....rindunyer kat icha....icha rindu umi tak???? sunyinyer rumah tanpa  dia..slalu dia bising2 panggil umi...umi...umi...nk baring,nk susu,nk mandi..sume dia panggil umi..skarang senyappp jer...kosong jer..yg ade aku ngan hubby aku...

hubby tgk tv aku ngadap laptop..tu jer la kje kami...tak de kje lain selain itu...stiap malam aku nangis teringat dia...slalu nk tido dia da cari susu ajak tido masuk bilik..tp skarang tak der...ya Allah..mmg rindu giler la aku kat dia..dah la dia selalu tido ngan aku..tetiba dia tak der...smpi bile la aku nk rindu kat dia...adiikkkk..... rindunyeeeerrrr.... umi tak tau nk ckp aper selain dari rinduuuu....rindu sgt2...

ntah berapa lame la dia kat kampung tuh....dia nak berubat..dia kan tak leh jalan..so mak mertua ku pon ambik la si kecik tuh untuk g berubat..haish..naper la jauh sgt mak mertua aku dduk..lau kat k.l kan snang nk ulang alik...

huwaaaa...adik,umi rindukan nk pegang jari adik...selalu adik mnum susu msti nk jari kan....rindunyer umi kat adik...sangat2...uhukkk....adik jgn lupe umi yerrr...jgn nakal2...ingat,jgn sshkan org...nanti adik balik adik boleh jalan yerr..umi sayang adik sgt22.....

ni la cyg bucuk aku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.