Thursday, June 23, 2011

yeay...yahoo...

wahhh...tak sabornye nk nunggu ari ahad nih...
sbb per??haishh..sbb my cayang icha nk balik...walaupon skejap,dpt la aku melepaskan rindu dendam kat dia...rindunyerr...cpt la hari ahad..xsabo nk peluk2 dia mcm teddy bear...

stiap hari aku menghitung saat,detik spaya masa cepat berlalu...lg aku suh cpt,lg terhegeh2 jer aku rase mase nih..haishh...cpt2 la siket...aku tak sabo sgt2 dah ni...windu giler...

tapi aku dpt peluk cium dia sminggu jer la...pastu dia da pegi smula tganu...nk berubat kn..kne la lepaskan walaupon rindu teramat kat dia..aku rase bdn aku ni da kurus skit sbb asyik ingat dia jek...sian dia,mak ayah jauh...kne pandai2 bwk diri..jgn smpi dibenci org...

ingat la icha umi sayangggg icha sgt2..cpt2 bjalan yer syg..nanti boleh umi bwk jalan2....

my little honey...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.