Tuesday, June 21, 2011

zombie datang menyerangg......hiyaaarrrrkkkk....

ahahhaha...korg pnah dengar game plants vs zombie x??hahahhaha...msti bese dgr kan....game yg fofular tuh...msti la glamer kan..hahhaaha...

bkn per,kat opis aku skang tmasuk la ngan aku skali,tgh kemaruk ngan game zombie nih...hahhahha..best main dia..mencabar minda..hahahha...sesuai la ngan profesion aku sbg P kan..men tembak2...hahahhaa..
jom kite tinjau2 game nih...korg lau nk game ni mintak jek ngan aku...bg pendrive nanti aku copy..eheheheh...

ni ar game dia...
yg nih level mase tengah senang...tanam matahari banyak2 pastu bli pokok tembak...
ni waktu malam,aku tak suke malam sbb maahari ssh nk kuar..kne tanam cendawan kuning tu bebanyak dlu bru kuar matahari..huhuhuhu..,matahari tu duit,spaya boleh beli alatan tembak yg lain..
yg ni lagi aku tak suke...da la malam..pastu bnyk kubur lak...nanti bile da tibe tgh2..
antu2 kuar dari kubur tuh..bnyk lak tuh..angin jek....nak2 lau yg kuar tu zombie joget2..lg la bnyk yg kuar kot celah kubur...uhukk
ni la level yg aku tgh main skang...hahhahah ssh gak level nih...ni konsentrate main kang sume kje tak siap..so aku main kejap2 jer la..lau ade time terluang aku blasah la game tuh..ahahahahaha...

ahhaa..ok lah..nanti kite story lagi pasal zombie nih..tu pon lau sampai level seterusnyer lah..heheheh..bkn per,skang sume tgh excited main zombie nih..dari ujung blah sane smpi ujung blah sini sume dok berzombie..ahahaahhahahahha...okk..
daaaa.......

2 comments:

Bui Idzra Ryn said...

ahhhaaa..feberet game bui ni..hihi..sgt2 layan..

Nurul Aina said...

tau tak per..skang nih sanggup tak kuar rehat tghari smata2 nk berperang ngan zombie..hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.