Saturday, June 18, 2011

pelupa....terlupa...mmg lupa....

ehehhee..ade persamaan tak tajuk kat atas tu...
same jek kan..pokoknye nk cite pasal lupe...
ari nih jek ade 4,5 benda aku lupe..ntah ape2 tol lah..sjak dua menjak nih asyik terlupa jer...lupe ltak brg2,lupe nk bli brg..mcm2 lupe lah..sib baik xlupe nk mkn..(hahahhahha..bab mkn mmg ingat jek..)lalalla...

nak kate aku mkn semut... tak gak,mnum air yg ade semut.. tak gak..asal ade semut jek otomatik aku buang air tu..lau ade sekor lam jag pon satu jag air aku buang...tp kpale nih still ssh nk ingat..sakit ker aku nih??aduhh...mc2 blegar kat kpala...by the way sejak dua menjak thn nih mmg aku slalu sakit kpala...berat gile..berdenyut2...sampai aku kne telan 2 bijik panadol yg 650mg tuh smata2 utk tahan sakit...nk g klinik,takut lak..takut mcm bnda doc bgtau yg aku tak ley trima..



tp aku pikir mungkin aku stress bkeja kot...bnyk kje kne settle kat opis smpi sakit kpala kot...nk kate migrain,aku sblom nih tak pnah migrain...mungkin tkanan darah rendah??tak pon tinggi..takpon kurang darah...aaaarrrgghhh..mcm2 tak pon lah...(ni kne mikir lg nih..tgh sakit kpala ni)

ptg td kat moto my hubby suh beli fail ngan marker...msuk jer kdai..pale aku lupe trus pasal fail...menonong jer g bli marker..da bayo..kuar kdai laki aku tnye fail mane???wueekk...aku lupe beli...adesss....pdahal da aim nk bli fail dah td....hadooii la...tak sampai 5 minit kot...aku leh lupe pe yg aku nk bli..

teruk kan kes aku..ntah ape2...mlm plak,mse mnulis...(at 08.20 pm).aku bkak marker yg aku bli, pastu da siap mnulis,aku lupe pnutup marker aku letak mane...adooii..haru btul..ntah mane2 aku ltak...tak leh nk pikir kat mane aku letak..smpi skang ni tak jumpe lagi (at 10.40 pm)...gile ke aku...da hilang ingatan ker aku???adoiii laa..aku rase kan,bile aku teringat jer aku kne trus buat lau tak mmg lupe laaa....
(kan free2 jek kne marah ngan hubby aku..ehehehhe)

aku harap sgt ingatan aku kuat kembali..nk mkn ape ek bg ingatan kuat...mkn vitamin ape ek??korg ade cdangan sile2 la bgtau ek...pning nk mikir lorrr...

okey lah..baik aku buat ape yg aku nk buat skang nih iaitu kmas dapo jap..wat nye aku lupe kang,tak berbasuh smpi sok pg..ehehehhe...
ok daaaaaa......




1 comment:

cpahniza said...

makin btmabah 'angka'me kot..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.