Tuesday, February 22, 2011

ALHAMDULILLAH....

Alhamdulillah..syukran..syukran...akhirnye dapat gak aku makan gaji yang setimpal ngan usaha aku...(cewaahh)..hurm seronok jek bile tgk slip gaji tadi,setahun aku tunggu,bru hari ni aku mendapat...suke sangat..berbunga2 lam hati..hehehehhehehhe..gaji PTK gua da masuk bebb...

hahahha..mane aku tak sukenyer..tunggakan setahun beb..bulan2 dlm seratus lebih,lau 12 bulan da brape derr...hahhaaha..cmpur knaikan tahunan lg...tp aku bukan la nk bangga diri atau blagak kaye,tp just nk luahkan perasaan gumbira ni jek..seronok sangat..

nk buat ape ngan tunggakan??hehehe.,.bajet cm nak beli motor baru..almaklum la,moto yg ade ni da uzur tahap gaban..hahhhahhaa...rosak sane sini..meter minyak pon da tak jalan...(sian kan..)hehhe....tapi tak tau la dapat beli ker tak.. :(  ..alahai sadis la plak..hheehehhehe

apepon aku taknk sia-sia kan duit tunggakan tu dgn belanje yg bukan2,tp member2 opis aku nk suh aku belanje diorg..ala belanje diorg berape hengget jek kan..boleh la..kawan2 ku,nanti i belanje uols yer...aku jek yg belum blanje diorg..diorg sume masing2 da belanje aku...skang aku balas la balik..huhuhuhuhu..seronoknyer..baru la ade smangat setiakawan...

hurm..lebihnyer wat simpanan la..wat rawatan anak aku skali..stiap kali mikir anak aku,stiap kali tu la aku nk nangis...mengenangkan nasib dia..tp aku yakin,suatu hari nanti dia akan dapat berjalan seperti kanak2 lain...aku nk dia membesar normal,bojeh jalan,berlari...Tuhan pasti bersamaku..insyaallah..(alahai...cite sedih lagi..huhuhuhu)

ok lah..kite kan nak happy2..sbb aku tgh happy skunk nih..hehehhehe..lalalalalal...tata lah..nk tdokan si kenit yg banyak mulut nih..bising ngat la...pot pet saje slagi lom tido..jom tido la anak umi comot....harap2 esok bngun boleh jalan yer syg..(pkara tu la yg slalu aku doakan setiap malam sebelum dia tido)..amiinnn..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...