Wednesday, February 16, 2011

selesai la sudah...

Alhamdulillah...selesai sudah perhimpunan bulanan utk bulan nih..tak da la lagi aku nk mengeluh lenguh,sakit kaki dan melecet...pasnih tunggu kawad bulanan lak..huhuhuhu...td mmg risau gak jurulatih kitorg sbb smlm da cuti,hari ni trus ade perhimpunan,kitorg panaskan bdn ngan berlari 3 round jek lah...sib la tak der yang pengsan atau keluar baris..steady lah sumer..

tp mase check baris td DatoKP tegur la 2 org mamat yang tak kilat kasut...haish..time tuh aku da kecut perut dah..tahap gaban dah,maklum la,aku nyer kasut pon tak kilat..huhuhuhuhu....sib baik la bile tibe tang wanita dia tak brape check sgt..dia jalan jek...last2 bru aku perasan yang aku tak pakai tali wisel...fusss...selamat..sib baik dia tak tegur lau tak,da kne berlari 2 pusingan td...wawawawawa...

apepon,perhimpunan kali ni berjalan lancar dgn sikit jek la dia nyer cela,iaitu tak der pembawa postrum..sian jurulatih kitorg tpaksa jadik bidan terjun nk bwk rostrum..huhuhuhuhu..apepon,syabas untuk semua KAWALAN KEHORMATAN....syabas bette..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...