Sunday, February 13, 2011

rawatan lagi..

ptg nih mcm biasa aktiviti aku sekeluarga adalah pergi membuat rawatan kaki icha...sian dak kecik nih,da umur 2 thn dah tak jalan2 lagi..merangkak mmg la laju..mcm keretapi..tp jalan punyer la lmbt...tak jalan langsung kalau tak berpaut pada kerusi atau dinding ker...

aku wat rawatan dia kat damansara..aku ikhtiar jek mane yg boleh..stiap hari aku berdoa smoga dia cpt jalan..ape jek cara utk dia boleh jalan aku buat..tak kire la cmner pon..ape org suh,sume aku buat..rendam ngan air beras,urut,macam2 lagi lah..

harapan aku cume 1 iaitu nk dia berjalan..biar lah setiap minggu pon berhabis duit bayar rawatan,byar tol..janji dia akn boleh jalan..sbb tu aku pegi sminggu skali,wlaupon hasben aku nk pegi 2 minggu skali...aku nk dia cpt jalan..sbb tu aku nk pegi sminggu skali...slalu pegi lg msti cpt baik..

lau dia boleh berjalan,insyaallah aku akan masak dan bagi jiran2 makan..buat la bubur kacang ker,bubur pulut ke,sbagai nazar anak aku boleh jalan...

ni la dak kenit yg nakal , bijak yg aktif sgt2...

doaku semoga dia dapat berjalan dan berlari seperti kanak2 normal lain satu hari nanti..insyaallah...amiinn...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.