Sunday, February 6, 2011

malam yang sepii.......

tgh2 mlm ni tak ley tdo la plak...td kne kje..balik pon da malam...tinggalkan si kenit ngan kakak kat umah..baby sitter dia adlah papanyer sendiri...

waktu nih..turn aku lak tggl ngan anak2 coz bapak dia g kje...by the way aku bkn nk cite pasal mlm nih,tp nk cite sesuatu yg buat aku terpikir dgn beberapa soalan KENAPA??

citenyer ade sorg member FB nih.dlu kitorg agak baik,pastu ade something happend ke atas beliau and tup2 tnpa ade sbarang sbb dia remove aku dari friendlist dia...KENAPA??KENAPA dia nk remove aku??pe salah aku??aku ker punce terjadinye bnda tuh??hoh,sengal kot dia tu,tetiba jek nk emo smacam...mcm la aku punce sgala2nya..alasan nk tnangkan pkiran..bongok ker hape tnangkan pkiran ngan remove aku.. KENAPE lak org tertentu jek dia remove??KENAPE tak delete trus jek acc dia..??

dan smlm,dia add aku smula...KENAPE??da ckup tenang ker pkiran skang..??da leh trima kenyataan ker skang nih..bongok..(kne skali lg bongok ngan aku)..KENAPE da ludah jilat blik..kotnyer dia bru sedar yg aku ni bkn punca masalah dia gaknyer..haih..manusia nih pelik bebenor perangai..makin nk difahami makin ssh nk paham..haih..tak paham la mak..so,aku ni kan da diketahui ramai mmg gamble jek..so,aku accept jek la..kang tak accept kate sombong lak...wlaupon ade seribu soklan KENAPA kat lam kpala aku nih,tp biarlah aku jek yg mempersoalkannyer...mungkin 1 hari nanti aku nk tnye lah KENAPE dia remove aku dlu..hihihihihihi....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...