Tuesday, February 15, 2011

Subhanallah..

malam2 nih saje jer aku tinjau2 gmbar kwn2 aku lam FB..ade gmbr klakar,ade gmbr knangan mcm lah...gmbr kawin member2 lame,sume aku belek td...tetiba aku terpandang gmbr someone..isk..isk..isk..sungguh terlopong mulutku melihatnyer...nk ngaku kawan pon aku rase cm malu giler lah...

sbgai seorg yg ade kerjaya tetap,kje ngan kerajaan tak payah la nk publish gmbo sosial mcm tuh...teruk ya amat lah...bgambar ngan rupe org2 kat situ yg tak senonoh,bercampur lelaki perempuan,minum air syaitan,merokok..hey,tak payah jadi bodoh la nk publish gmbr mcm tuh...geli..aku lagi la geli,ngan pkaian yg da tak ckup bnang tersingkap saner sini ,berpeluk lelaki perempuan...ya Allah..ampunkan la dosa makhluk tuh...mmg geli sungguh laa...

aku wat kputusan utk round the whole album tuh..fuhh..cukup bangga dia menggayakan gaya2 yang tak senonoh..lau boleh tnjuk gmbo bercium pon ku rase da ltak dah gmbo bercium kat ctu.. agak2 la weyh..mcm tak der maruah pon ade aku tgk memasing...aku nih bkn la alim sgt nk menilai baik jahat org,tp aku tau mane yang baik mane yang buruk walaupun aku tak la sebaik mane...(huhuhu..ikless tau)...sbg seorg wanita aku ckup2 tak senang tgk gmbo2 mcm tuh..bayangkan la waktu tgh mcm tu izrail ambik nyawa...ape yg akan berlaku..kemana agaknye dia akan diletakkan..sempatkah dia mengucapkan kalimah syahadah??haish...lau aku pikir,aku lak yg jadik takut....huhuhuhu

lastly aku rase cukupla sparuh jalan jek aku tgk..sbb snmakin aku tgk aku rase mcm gmbr tu terlalu membanggakan dirinye kat aku..naik benci,menyampah pun ade..aku pon tak tau cmne dia bleh jadik cmtu..ape la mak ayah dia kate lau tgk gmbo anak dia mcm tuh..hurmm..

anyway,biarlah dia ngan cara dia..aku tak mo campur..nk nasihat kang dikate bz body lak..dia ade mak baak kan..so biarlah mak bapak dia yg mengajarnye..smoga dia ditempatkan di dlm golongan org mukmin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.