Thursday, February 17, 2011

kongsi kepelikan bersamaku yer..

Assalamualaikum sumer...sebelum tido saje nk share someone kat korunk.... just nk meluahkan isi hati..nk kate terbuku sangat tu tak lah..tp lau kite pendam masalah org buat per kan..bukan pulak lah nk mengata atau bercerita hal org..tp lg skali aku tekankan aku just nk SHARE jek...

cenggini,aku de dpt news dari someone mengatakan yg ade couple nih nk rujuk semula..sbb mereka dah bercerai..alkisahnyer,bile dah berbaik smula,mereka nk rujuk lah...lau korg dgr msti korg rase happy kan???almaklum lah ..masjid yang runtuh nk dibina smula..tp korg akan happy ker lau dpt tau mase diorg bercerai yg lelaki mengata yg bukan2 pasal pompuan nih,yg pompuan lak mengata yg bukan2 kat lelaki nih??tak ker rase korg sakit ati jek dgr bnda tu sumer,last2 tup..tup..nk rujuk smula..ape bnde nyer??mase bercerai ari tuh bkn main lagi,tak suke tu tak suke nih,benci tu bnci nih,tp,bile da agak berbaik sedikit,mula la nk ajak rujuk..yg tak tau  nyer skang,laki kate pompuan ajak rujuk,yg pompuan lak kate laki yg ajak rujuk..ntah maner 1 aku pon tak tau...

aku nk kate diorg ni blajar dari kegagalan pon tak bleh..nk belajar dari kegagalan hape kebendenyer lau dah DUA kali bercerai...skali lagi aku nyatakan dah DUA KALI diorg bercerai..rujuk..bercerai balik,dan skang nk rujuk balik...bongok ke bangang namenyer..masih tak bleh nk pikir ker..memasing da beso...otak mmg dah sedia kembang..tp perangai stil mcm budak tadika...anak aku yg tadika pon lagi cerdik lah...

now skang diorg ckp bru dapat petunjuk..ngok nyer petunjuk gitu...haish..hambe mmg marah ler sgt2..hari tu bkn main lagi,ckup la stakat nih,bknnyer aku nk menghalang atau aku tak suke atau meluat tapi aku pelik,pelik yg teramat...sape yg ade muslihat sebenarnye nih???haish...ntah ler..aku pon tak pasti lah..yg mane 1 betul yg mane 1 salah...lau aku pikir balik,mmg malas la nk pikir..lu pikir lah sendiri...

walau ape pon..aku ttp mendoakan yg terbaik utk diorg spertimane diorg ckp da dpt petunjuk..ade hikmah disebalik kejadian yg dah berlaku tuh,buat lbh bnyk pikir....aku  harap diorg bahagia semula..lau gaduh lagi pasni,bercerai lagi pasni,jgn harap la korang akan dapat bersama lagi..ingat lah lafaz talak telah berlaku 2 kali...skali lagi si lelaki ni lafaz maka jatuh la talak tiga...mase ni lau korg nk rujuk balik mmg jgn harap lah...menangis air mata darah putih pon,lau pompuan nih tak kawin lain (i mean jadik cine buta)mmg tak merasa lah ko nk rujuk balik....kesian kan lau jadik cmtuh..

hurm..korg yg bace nih,korg nilaikan lah...aku nk story mory pepanjang pon aku da serabai mikir..huhuhuhu..anyway thanks to yg bace,skurg2nye dapat la jadikan pengajaran utk sume.. daaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...